Bezpečnostní agentury
a služby

Bezpečnostní agentura
pro Váš klid a bezpečí

Na stránkách, kde se prezentují bezpečnostní agentury z největších měst z celé ČR, naleznete nabídku bezpečnostních služeb všeho druhu. Každá bezpečnostní agentura nabízí bezpečnostní služby, jako je např. fyzická ostraha objektů, ochrana osob a majetku, recepční služby, napojení na PCO (pult centrální ochrany), přeprava finančních hotovostí, elektronické zabezpečovací a kamerové systémy a další. Mezi nabízené služby uvedených bezpečnostních agentur patří také pořadatelské služby týkající se zajištění a zabezpečení různých kulturních a sportovních akcí. Bezpečnostní agentura je schopna zajistit také detektivní služby např. v bankách nebo supermarketech. Pracovník bezpečnostní služby diskrétně splyne s davem a postará se o nenápadný dohled.

ÚKLIDOVÉ FIRMY

Prezentace úklidových firem pak nabízí široké spektrum nejrůznějších úklidových služeb a prací. Každá úklidová firma se zabývá např. pravidelným denním úklidem i generálním úklidem na různých typech objektů. Dále pak úklidové firmy nabízí specifické práce typu praní koberců a čalounění, mytí fasád, žaluzií a oken, strojové mytí podzemních garážových ploch a ošetření pevných ploch polymerními vosky atd.

NÁHRADNÍ PLNĚNÍ nejen
od bezpečnostní agentury

Většina z uvedených bezpečnostních agentur a úklidových firem poskytuje zaměstnávání OZP (osob se zdravotním postižením), invalidním důchodců a osobám se ZPS či práce pro ZTP, a to v min. 50% podílu. Například odběrem bezpečnostní služby tedy zároveň splníte náhradní plnění povinnosti zaměstnávat osoby se ZPS a bezpečnostní agentura Vám tak pomůže ušetřit za odvod do státního rozpočtu. Služby lze odebírat v rámci náhradního plnění 2022.

FACILITY MANAGEMENT
a bezpečnostní služba

Některé bezpečnostní agentury nabízejí rovněž komplexní správu budov a nemovitostí, neboli Facility management a Property Management. Veškeré úklidové práce a bezpečnostní služby pak bezpečnostní agentura zahrnuje pod tento komplexní balíček služeb.

Náhradní plnění 2022

Co je náhradní plnění?

Pokud zaměstnáváte více než 25 zaměstnanců, ze zákona Vám vzniká povinnost zaměstnávat zdravotně postižené pracovníky (OZP), a to v povinném podílu 4% k celkovému počtu zaměstnanců. Pokud tedy zaměstnáváte právě 25 zaměstnanců, Vaší povinností je zaměstnat jednoho OZP pracovníka.

Jak můžete náhradní plnění v roce 2022 splnit?

Náhradní plnění lze splnit těmito třemi způsoby nebo jejich kombinací:

  1. Přímým zaměstnáním OZP
  2. Odběrem služeb v rámci náhradního plnění
  3. Odvod do státního rozpočtu

Spočítejte si kolik ušetříte, pokud odeberete služby v rámci náhradního plnění - Kalkulačka náhradního plnění

Služby, které můžete v rámci náhradního plnění odebírat

Služby je možné kombinovat a sestavit si tak praktický balíček na míru.

  1. Zabezpečení a údržba budov
  2. Recepční služby
  3. Správy nemovitostí
  4. Údržba a úklid
  5. Administrativní činnosti

Výhody odebírání služeb

· Podpora zaměstnávání OZP

· Úspora na odvodech státu

· Splnění zákonem stanovený povinný podíl OZP

· Úspora času a peněz

· Zisk užitečných služeb

· O administraci se postaráme my

· Vyhnutí se pokutě až 1.000.000 Kč

Ohlášení plnění povinného podílu

Pro odběratele je administrativa velmi jednoduchá. Podle zákona musí nahlásit do 15. února nadcházejícího roku na krajské pobočce Úřadu práce splnění povinného podílu. Více informací o registraci odběratele.