Bezpečnostní agentury
a služby

Bezpečnostní agentura
pro Váš klid a bezpečí

Na stránkách, kde se prezentují bezpečnostní agentury z největších měst z celé ČR, naleznete nabídku bezpečnostních služeb všeho druhu. Každá bezpečnostní agentura nabízí bezpečnostní služby, jako je např. fyzická ostraha objektů, ochrana osob a majetku, recepční služby, napojení na PCO (pult centrální ochrany), přeprava finančních hotovostí, elektronické zabezpečovací a kamerové systémy a další. Mezi nabízené služby uvedených bezpečnostních agentur patří také pořadatelské služby týkající se zajištění a zabezpečení různých kulturních a sportovních akcí. Bezpečnostní agentura je schopna zajistit také detektivní služby např. v bankách nebo supermarketech. Pracovník bezpečnostní služby diskrétně splyne s davem a postará se o nenápadný dohled.

ÚKLIDOVÉ FIRMY

Prezentace úklidových firem pak nabízí široké spektrum nejrůznějších úklidových služeb a prací. Každá úklidová firma se zabývá např. pravidelným denním úklidem i generálním úklidem na různých typech objektů. Dále pak úklidové firmy nabízí specifické práce typu praní koberců a čalounění, mytí fasád, žaluzií a oken, strojové mytí podzemních garážových ploch a ošetření pevných ploch polymerními vosky atd.

NÁHRADNÍ PLNĚNÍ nejen
od bezpečnostní agentury

Většina z uvedených bezpečnostních agentur a úklidových firem poskytuje zaměstnávání OZP (osob se zdravotním postižením), invalidním důchodců a osobám se ZPS či práce pro ZTP, a to v min. 50% podílu. Například odběrem bezpečnostní služby tedy zároveň splníte náhradní plnění povinnosti zaměstnávat osoby se ZPS a bezpečnostní agentura Vám tak pomůže ušetřit za odvod do státního rozpočtu. Služby lze odebírat v rámci náhradního plnění 2022.

FACILITY MANAGEMENT
a bezpečnostní služba

Některé bezpečnostní agentury nabízejí rovněž komplexní správu budov a nemovitostí, neboli Facility management a Property Management. Veškeré úklidové práce a bezpečnostní služby pak bezpečnostní agentura zahrnuje pod tento komplexní balíček služeb.

Náhradní plnění 2018

Povinný podíl se týká zaměstnavatelů s více než 25 zaměstnanci. Povinný podíl lze splnit několika způsoby. Prvním z nich je přímé zaměstnávání osob se zdravotním postižením. Ne každá společnost je však schopna takové pracovní místo vytvořit. Druhým způsobem je platit povinný odvod do státního rozpočtu. Tato alternativa je pro firmy nejméně výhodná.

Další možností jak splnit povinný podíl je náhradní plnění. Odběr služeb v rámci náhradního plnění znamená nákup produktů či služeb od dodavatelů, kteří zaměstnávají více než 50 % osob se zdravotním postižením. Díky tomu podpoříte osoby se zdravotním postižením a zároveň vyřešíte svůj povinný podíl. Navíc za své peníze získáte užitečné služby. Sestavíme Vám praktický balíček na míru Vašim potřebám.

Výhody náhradního plnění

· Splníte zákonem stanovený povinný podíl OZP

· Ušetříte na odvodech státu

· Podpoříte zaměstnávaní OZP

· Peníze neodevzdáte pouze státu, ale navíc získáte užitečné služby

· Včasným zajištěním služeb splníte povinné podmínky

· Postaráme se o administrativu

· Vyhnete se pokutě 1.000.000 Kč

Ušetříte čas i peníze

Jednou z hlavních výhod náhradního plnění je, že splníte svůj povinný podíl OZP. Další nespornou výhodou je, že v případě odběru služeb od D.I.SEVEN získáte užitečné podpůrné služby, které využije společnost z jakéhokoliv odvětví. Díky našemu know-how a zkušenostem Vám dokážeme doporučit služby vhodné přesně pro Vás. Můžete si sestavit praktický balíček na míru. Ušetříme čas Váš nebo čas Vašich podřízených. Nyní se již o podpůrné služby starat nemusíte. Můžete se tak plně soustředit na svoji hlavní činnost.

· výrazná úspora financí oproti odvodu do státního rozpočtu

· zisk užitečných služeb

· nepřímá podpora zaměstnávání osob se zdravotním postižením

· celou administrativu řešíme my

Změna zákona

Od 1. 10. 2017 nabyla účinnosti novela zákona  č. 435/2004 Sb., která přináší změny v oblasti plnění povinného podílu zaměstnávání osob se zdravotním postižením. Dodavatel, tj. zaměstnavatel s více než 50 % osob se zdravotním postižením, může dodat tzv. náhradní plnění pouze v případě, že nejpozději do 30 kalendářních dnů od jeho zaplacení vloží údaje uvedené níže do elektronické evidence vedené Ministerstvem práce a sociálních věcí.

Elektronická evidence

K možnému dodání výrobků či služeb a následnému započtení do náhradního plnění, slouží nová elektronická evidence. Informace o poskytnutém plnění bude do evidence vkládat zásadně dodavatel zboží, služeb či zakázek a to nejpozději do 30 dnů od zaplacení.