Bezpečnostní agentury
a služby

Bezpečnostní agentura
pro Váš klid a bezpečí

Na stránkách, kde se prezentují bezpečnostní agentury z největších měst z celé ČR, naleznete nabídku bezpečnostních služeb všeho druhu. Každá bezpečnostní agentura nabízí bezpečnostní služby, jako je např. fyzická ostraha objektů, ochrana osob a majetku, recepční služby, napojení na PCO (pult centrální ochrany), přeprava finančních hotovostí, elektronické zabezpečovací a kamerové systémy a další. Mezi nabízené služby uvedených bezpečnostních agentur patří také pořadatelské služby týkající se zajištění a zabezpečení různých kulturních a sportovních akcí. Bezpečnostní agentura je schopna zajistit také detektivní služby např. v bankách nebo supermarketech. Pracovník bezpečnostní služby diskrétně splyne s davem a postará se o nenápadný dohled.

ÚKLIDOVÉ FIRMY

Prezentace úklidových firem pak nabízí široké spektrum nejrůznějších úklidových služeb a prací. Každá úklidová firma se zabývá např. pravidelným denním úklidem i generálním úklidem na různých typech objektů. Dále pak úklidové firmy nabízí specifické práce typu praní koberců a čalounění, mytí fasád, žaluzií a oken, strojové mytí podzemních garážových ploch a ošetření pevných ploch polymerními vosky atd.

NÁHRADNÍ PLNĚNÍ nejen
od bezpečnostní agentury

Většina z uvedených bezpečnostních agentur a úklidových firem poskytuje zaměstnávání OZP (osob se zdravotním postižením), invalidním důchodců a osobám se ZPS či práce pro ZTP, a to v min. 50% podílu. Například odběrem bezpečnostní služby tedy zároveň splníte náhradní plnění povinnosti zaměstnávat osoby se ZPS a bezpečnostní agentura Vám tak pomůže ušetřit za odvod do státního rozpočtu. Služby lze odebírat v rámci náhradního plnění 2019.

FACILITY MANAGEMENT
a bezpečnostní služba

Některé bezpečnostní agentury nabízejí rovněž komplexní správu budov a nemovitostí, neboli Facility management a Property Management. Veškeré úklidové práce a bezpečnostní služby pak bezpečnostní agentura zahrnuje pod tento komplexní balíček služeb.

Náhradní plnění v kostce

Má Vaše firma více než 25 zaměstnanců? Pak je vaší zákonnou povinností zaměstnávat osoby se zdravotním postižením.

Všichni zaměstnavatelé, kteří mají více než 25 zaměstnanců v pracovním poměru, jsou povinni zaměstnávat osoby se zdravotním postižením ve výši povinného podílu těchto osob na celkovém počtu zaměstnanců zaměstnavatele. Povinný podíl činí 4 %. Toto ukládá zákon č. 435/2004 Sb. ve znění pozdějších změn a doplňků o zaměstnanosti.

Povinný podíl mohou zaměstnavatelé splnit:

  • 1. Zaměstnáváním OZP v pracovním poměru - to znamená, že sami zaměstnáte již zmíněná 4% zcelkového počtu Vašich zaměstnanců. Máte-li tedy např. 300 zaměstnanců, musíte zaměstnat 12 invalidních důchodců. Někdy může být obtížné hledat těmto lidem vhodné uplatnění právě ve Vaší firmě, zaučovat je, kontrolovat a hlavně OZP vyhledávat ve Vašem okolí. Existují však i další možnosti.
  • 2. Odvod do státního rozpočtu - touto možností se můžete ze zákona „vykoupit". Částka za osvobození od zaměstnávání OZP se rovná 2,5 násobku průměrné měsíční mzdy. Částka se násobí počtem OZP, které bystě měli podle zákona č. 435/2004 Sb. zaměstnat. Zdá se Vám zbytečné platit státu (kromě daní) další peníze? Čeká na Vás třetí, nejpříjemnější možnost.
  • 3. Odebíráním výrobků nebo služeb či zadaných zakázek od zaměstnavatelů zaměstnávajících více než 50 % zaměstnanců, kteří jsou osobami se zdravotním postižením. Firmy na našem webu tuto důležitou podmínku splňují a jsou připraveny najít nejvhodnější řešení právě pro Vaše náhradní plnění 2016!

Pozor!

Povinný podíl na zaměstnávání invalidních důchodců navíc není radno podceňovat! Při nedodržení Vám hrozí milionová pokuta.

Co tedy dělat?

Vyberte si v našem katalogu firmu, která nabízí služby využitelné ve Vaší firmě, a užívejte si luxusu. Naše firmy pohlídají (ostraha), zkontrolují a zabezpečí (recepce) i uklidí (úklidové služby). Navíc se nemusíte starat o složité papírování doprovázející náhradní plnění. Všechna potřebná dokumentace Vám bude zaslána. Vy jen využijete služeb na špičkové úrovni a jednou za rok doručíte papíry úřadu práce. (Poslední možný termín je 15. 2. - vždy za uplynulý kalendářní rok.) Zní to lákavě? Kontaktujte některou z našich firem a domluvte si nejoptimálnější řešení pro Vás!